Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
carlos
Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 124 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon, 22 Kwi 2013 18:05:25 Temat postu: Problem z Outlookiem |
|
|
Mam taki problem z outlookiem, że nie działa mi poczta wychodząca.
Odbieram maile ale "za Chiny" nie mogę nic wysłać.
Jeszcze parę dni temu bez problemu wysyłałem maile. . .dziś chce i jest lipa
komunikat:
Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: 'nazwa_konta', Serwer: 'mail.mojadomena.pl', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 10060, Numer błędu: 0x800CCC0E
Mam kilka kont w outlooku i żadne nie działa.
Podobno wina nie leży po stronie outlooka tylko jest sieć źle skonfigurowana.
Wszystko mam w "KONTAch" dobrze ustawione . . . pozaznaczane.
Antyvirusa żadnego nie wgrywałem nowego. Cały czas miałem AVG i było dobrze.
Kto pomoże to flaszkę podeślę. |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelt
Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 17
|
Wysłany: Pon, 22 Kwi 2013 19:02:34 Temat postu: |
|
|
skąd masz łącze internetowe? |
|
Powrót do góry |
|
|
DOLARGAN
Dołączył: 19 Lip 2005 Posty: 1240
|
Wysłany: Pon, 22 Kwi 2013 19:09:35 Temat postu: |
|
|
Outlook windowsowy ma pewien mankament. Wariuje w momencie kiedy jeden z jego składników takich jak: skrzynka odbiorcza albo nadawcza albo elementy wysłane przekraczają objętość 2 GB. Sprawdź w C:\Documents and Settings\nazwa użytkownika\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Identities\{ciąg różnych znaków}\Microsoft\Outlook Express.
Jeśli jakiś plik z rozszerzeniem *.dbx ma powyżej 2 GB, po prostu usuń co nie potrzebne. Powinno pomóc. |
|
Powrót do góry |
|
|
qncept
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 4891 Skąd: Ze 100% soku z grapefruite'a.
|
Wysłany: Pon, 22 Kwi 2013 19:57:21 Temat postu: |
|
|
Należy nadmienić także fakt uruchamiania messengera z klientem poczty, gdy jest usunięty to się ślimaczy.
carlos, daj sobie spokój z Outlookiem i zainstaluj Thunderbirda.
Primo, po wpisaniu maila i hasła, kreator sam skonfiguruje pop i smtp.
Secundo, nie będziesz miał żadnych lagow i niepotrzebnych problemów.
Tertio, zapomnisz o wymyśle Microsoftu
Pzdr. |
|
Powrót do góry |
|
|
carlos
Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 124 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon, 22 Kwi 2013 20:22:55 Temat postu: |
|
|
pawelt napisał: |
skąd masz łącze internetowe? |
NETIA
DOLARGAN napisał: |
Jeśli jakiś plik z rozszerzeniem *.dbx ma powyżej 2 GB, po prostu usuń co nie potrzebne. Powinno pomóc. |
Nie pomogło |
|
Powrót do góry |
|
|
Brod.pl
Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 767 Skąd: z naszej Brodnicy:)
|
Wysłany: Pon, 22 Kwi 2013 20:55:12 Temat postu: |
|
|
wywal Outlooka toż to dziurawe jak budżet państwa , i zainstaluj http://www.mozilla.org/pl/thunderbird bezpieczniejszy niż wbudowane okienkowe g***o. |
|
Powrót do góry |
|
|
qncept
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 4891 Skąd: Ze 100% soku z grapefruite'a.
|
Wysłany: Pon, 22 Kwi 2013 22:00:25 Temat postu: |
|
|
Tylko nie waż się usunąć go całkowicie bo Ci nie ruszy system, kiedyś to przerabiałem
Tak mnie coś kopnęło, szmat czasu temu, miałem problem z Bootem ale se poradziłem nadpisując pliki z konsoli odzyskiwania. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jankes
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 29
|
Wysłany: Wto, 23 Kwi 2013 07:11:02 Temat postu: |
|
|
zmień port smtp na 587 |
|
Powrót do góry |
|
|
qncept
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 4891 Skąd: Ze 100% soku z grapefruite'a.
|
Wysłany: Wto, 23 Kwi 2013 14:43:15 Temat postu: |
|
|
Ooo, to też może być przyczyna.
Czasami dostawcy poczty elektronicznej zmieniają porty, ostatnio Tlen coś tam aktualizował.
Thunderbird poprawił to z urzędu, toteż nie mam z tym żadnych problemów |
|
Powrót do góry |
|
|
fomicz
Dołączył: 16 Mar 2006 Posty: 1021 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto, 23 Kwi 2013 17:46:24 Temat postu: |
|
|
Nie wiem gdzie masz serwer ale może włączyli jakieś dodatkowe zabezpieczenia (np. autoryzację poczty wychodzącej). Port na 587 to też dobra rada. |
|
Powrót do góry |
|
|
carlos
Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 124 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto, 23 Kwi 2013 18:14:56 Temat postu: |
|
|
dostawca internetu to NETIA
Mam klika kont pocztowych
i w żadnym nie działa poczta wychodząca.
Zmiana portu też nie pomaga.
Nie mam już pomysłu. |
|
Powrót do góry |
|
|
fomicz
Dołączył: 16 Mar 2006 Posty: 1021 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto, 23 Kwi 2013 18:48:41 Temat postu: |
|
|
Netia raczej nie blokuje. Obstawiam firewall w systemie lub na routerze. Nic nie grzebales? |
|
Powrót do góry |
|
|
carlos
Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 124 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto, 23 Kwi 2013 19:32:15 Temat postu: |
|
|
TPSA kiedyś blokowało.
Nic nie ruszałem przy routerze.
Byłem u brata i przez WIFI połączyłem się z jego netem z Eltronika i poczta wychodząca i przychodząca działały bez zarzutu, |
|
Powrót do góry |
|
|
qncept
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 4891 Skąd: Ze 100% soku z grapefruite'a.
|
Wysłany: Wto, 23 Kwi 2013 21:25:31 Temat postu: |
|
|
Jest tyle klientów pocztowych, napisz mi, w czym jest lepszy ten badziewny Outlook od np Thunderbirda.
Rozumiem, przyzwyczajenie ale zawsze można z nim zerwać na rzecz czegoś bezproblemowego...
Daj sobie Chłopie spokój, ja używam Tb od iks lat.
Mam wersję 7.0, wyłączyłem automatyczne aktualizacje i jest git katana |
|
Powrót do góry |
|
|
carlos
Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 124 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto, 23 Kwi 2013 21:32:47 Temat postu: |
|
|
uporałem się z g*wnem.
zmieniłem port na 465 z zaznaczonym bezpiecznym połączniem SSL
i działa |
|
Powrót do góry |
|
|
|